اعتبار بخشی گشت های دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری
1- تایید درخواست گشت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری
2- صدور یا تمدید کارت راهنماییان گشت
3- ابطال کارت راهنمایان گشت
4- تغییر کارت راهنمایان گشت
5- صدور گواهینامه حرفه ای گردشگری سلامت
به منظور راهنمایی متقاضیان بند ب برای ثبت نام و درج کامل مشخصات و مدارک درخواستی و همچنین ادامه روند مربوط به صدور مجوز از جمله معرفی نام و مکان و ضمانت نامه و سایر مراحل مربوط به تمدید و ... در ورود به سامانه در صفحه اول درج شده است
سامانه به صورت 24 ساعته و در تمام ایام هفته فعال می باشد
متقاضی از زمان شروع ثبت درخواست طی بازده زمانیه 72 ساعت نسبت به تکمیل سامانه اقدام نماید و پس از تکمیل درخواست با گرفتن کد رهگیری و کد ناجا گشت خود را برگزار می نماید
مراجعه به سایت my.mcth.ir
ثبت نام در سامانه به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می شود.
تمامی دافتر خدمات مسافرتی جهت برگزاری تور
ثبت درخواست و تکمیل کلیه اطلاعات مربوط به گشت (وردی.خروجی.مستقل) اعم از مشخصات راهنما و مدارک مربوط به آن و در مرحله بعد تمام اطلاعات گشت اعمم از زمان و تاریخ و اسامی مسافران و بیمه نامه های مربوط به آنها و مشخصات وسیله حمل و نقل
بیمه نامه مسافرین. حکم راننده. لوح راهنما. قرارداد داخلی مابین دفتر و مسافرین. اسامی مسافران